Automatické události
Funkce "Automatické události" slouží k upozorní pacienta na potřebu:
Funkce "Automatické události" slouží k upozorní pacienta na potřebu:
Pros tisk štítků doporučujeme tento formát pro tisk na A4:
https://www.samolepici-etikety.cz/detail.php?cid=962
Již od roku 2013 systém SmartMEDIX umožňuje vystavování eletronických receptů a neschopenek.
SmartMEDIX má plně integrovanou podporu EET a není tak potřeba dokupovat žádná další zařízen. Umožňuje jak online tak offline režim. Libovolný počet pokladen. Platby hotově i kartou. Evidence odeslaných a neodeslaných účtenek, atd..
Pořizujte uživatelsky absolutně jednoduchým způsobem snímky, do karty pacienta, pomocí Vašeho mobilního telefonu a aplikace SmartMEDIX Foto.
Modul internetového objednávání SmartMEDIX umožňuje pacientovi objednat se na určité vyšetření z domova. Na základě Vaší definice svého Plánovače, vymezíte určitý čas a časový interval pro jeho objednávku. Systém není nikterak náročný na administraci, postačí Vám pacientův email ve zdravotní kartě.