Ceník
Ceník Software
Varianty SmartMEDIX® licence měsíční podpora (Kč) SmartMEDIX® Ambulantní informační systém (AIS)
základní licence 16 500 638
licence 2-10 6 600 319
licence 11 a více . 6 600 160
SmartMEDIX® Nemocniční informační systém/LDN (NIS)
základní licence 33 000 733
licence 2-10 8 800 367
licence 11 a více . 8 800 183
Moduly Z D A R M A
nadstandardní funkce v základní ceně programu
- Zpracování laboratorních výsledků
- Zpracování obrazové dokumentace
- Odesílání dávek na portály ZP přímo z programu pro všechny ZP
- Online ověření stavu pojištění/registrace
- Lékové informace SPC a PIL
- Diabetologický modul pro PRL
- Závodní péče s plánovačem prohlídek
- Komunikace s externími přístroji (EKG, holter, spirometr atd..)
- Pozitivní listy VZP
- eRecept, eNeschopenka
- Elektronické odesílání ročních výkazů
- Odesílání hospitalizací a interupcí
- Odesílání listu o prohlídce mrtvého elektronickou cestou (od r. 2017)
" Buďte Smart...neplaťte za licence a roční údržbu modulů "!
Ceník ostatních produktů
Lékové interakce Infopharm licence měsíční podpora
základní pracoviště zdarma 275
2 a více zdarma 138
základní pracoviště zdarma 367
další pracoviště zdarma 183
2 databáze zdarma 275
další licence zdarma 92
Zálohování dat na Cloud zdarma 183
Modul SMS zpráv zdarma 1,50 za zprávuUživatelská podpora je účtována na 12 měsíců dopředu.
Potřebujete jednu nebo dvě licence.....?

Pracuji v tandenu
základní + další licence 23 100 Kč
aktualizace a servisu 11484 Kč / rok
Ceny software jsou bez DPH 21%. Aktualizace 1.6.2022.
Ceník služeb
Prezentace systému SmartMEDIX
Prezentace systému SmartMEDIX pomocí vzdálené správy.
ZDARMA
Implementace SmartMEDIX
Instalace programu, optimalizace nastavení, tisky, zaškolení obsluhy, první vyúčtování pro pojišťovny. V případě většího počtu pracovišť kalkulováno individuálně.
Cena 3000 Kč
Implementace SmartMEDIX z konkurenčního SW
Instalace programu, optimalizace nastavení, tisky, zaškolení obsluhy, první vyúčtování pro pojišťovny, konverze dat ze stavajícího SW.
Kalkulováno individuálně.
Služba SERVIS
Každoroční obnova certifikátu nutného
ke komunikaci se ZP. Nastavení nového certifikátu na portálech ZP.
Záloha certifikátu. Aktualizace PC pro komunikaci s Portálem VZP (Java). Pomoc při odeslání
statistiky pro ÚZIS. Nastavení on-line kontroly zdravotního pojištění a registrace pacientů v centrálním registru VZP a s tím související každoroční prodloužení této služby. Pomoc při přeinstalaci na nový HW. Obnova certifikátu pro eRecept. Instalace a nastavení eReceptu na všech potřebných stanicích v síti. Elektronický podpis dodatků smluv - AdobeReader.
Vše pomocí vzdálené správy.
Cena 600 Kč za 1 certifikát
Služba SERVIS VIP
Zahrnuje službu Servis a je rozšířena o komplexní servis
kolem účtování dávek pro zdravotní pojišťovny, tvorbu dávek opravných a
dalších konzultací kolem výpočetní techniky. Správu zálohování dat.
1 000 Kč měsíčně
Individuální školení
Školení programu SmartMEDIX na Vašem pracovišti s individuálním přístupem, dle Vašich potřeb. Kdokonalte Vaši práce práci s programem, tak aby byla co nejefektivnější.
1000 Kč za hodinu
Převod dat
Převod dat z původního SW.
cena kalkulována individuálně
Cestovní náklady
8,50 Kč za 1 km
Ceny služeb jsou včetně DPH. Aktualizace 1.7.2018.
Licence - všeobecné obchodní podmínky
Cena za informační systém SmartMEDIX sestává ze dvou položek:
- Program - licence k programu SmartMEDIX jako právo zakoupenou verzi časově neomezeně používat.
- Služba - programová údržba a podpora zahrnuje:
- Aktualizace - průběžné poskytování nových verzí programu s ohledem na legislativní změny a zdokonalování programu;
- Připomínky - nástroj pro zadávání připomínek a návrhů k programu se sledováním stavu;
- Asistence - pomoc při instalaci, řešení nenadálých stavů a závadových situací souvisejících s programem se zahájením řešení problému nejpozději následující pracovní den od nahlášení
- Pomoc - zasílání požadavků na vzdálenou pomoc a jejich řešení týkajících se programových funkcí programu se zahájením řešení problému nejpozději následující pracovní den od nahlášení;
- Rozšířená záruka - na nepodstatné závady (snižující komfort práce);
- Aktualizace číselníků - on-line aktualizace číselníků pomocí programové funkce ze serveru Poskytovatele;
- Horká linka - telefonická pomoc s možností následného vzdáleného připojení v zájmu vyřešení problému.